Bestelling

Hier vindt u de meeste gestelde vragen aangaande uw bestelling.

Wie is verantwoordelijk voor mijn bestelling?

Uniroyal verkoopt geen banden rechtstreeks aan de consument. Desgevallend is de handelaar van wie u de band(en) kocht verantwoordelijk voor uw bestelling. Gelieve de handelaar rechtstreeks te contacteren indien u vragen heeft betreffende uw bestelling.

Indien u niet zeker bent of uw bestelling correct geplaatst werd, gelieve dan te controlleren of onderstaande scenario’s plaats vonden:

  1. Indien u naar de online shop van de handelaar werd gestuurd en u de bestelling op dit platform afgerond heeft, zou u een bestelbevestiging ontvangen moeten hebben. Indien u deze e-mail niet ontvangen heeft, wendt u zich best direct tot de handelaar.
  2. Indien u een formulier heeft ingevuld met contactgegevens, zou u een bestelbevestiging ontvangen moeten hebben van zodra u de aanvraag heeft verstuurd.  De handelaar werd op de hoogte gebracht van uw aanvraag en het is diens verantwoordelijkheid om u binnen de 2 werkdagen te contacteren voor een afspraak. Gelieve de handelaar rechtstreeks te contacteren indien u binnen de 2 werkdagen geen reactie heeft ontvangen van de handelaar.
Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

Indien u de bestelling wenst te wijzigen of te annuleren, gelieve u dan te wenden tot de handelaar in kwestie voor advies.

Hoe kan ik mijn montageafspraak maken/wijzigen/bevestingen?

Afhankelijk van de technische oplossing waarmee de handelaar werkt, zijn er 2 mogelijkheden om een afspraak te maken.

  1. Indien de handelaar een webshop heeft, vormt het maken van een afspraak deel van het bestelproces. Indien u de bestelling heeft geplaatst, zal u het tijdstip en dag van de afspraak toegestuurd krijgen per e-mail.  Indien u een bestelling heeft geplaatst maar  geen e-mail heeft ontvangen, wendt u zich best rechtstreeks tot de handelaar.
  2. Indien u een formulier heeft ingevuld met contactgegevens, zal u een datum van montageverzoek kunnen versturen naar de handelaar. U zal een bevestigingsmail toegestuurd krijgen zodra u de aanvraag verstuurd heeft. De handelaar werd op de hoogte gebracht van uw aanvraag en het is diens verantwoordelijkheid om u binnen de 2 werkdagen te contacteren voor een afspraak. Gelieve de handelaar rechtstreeks te contacteren indien u binnen de 2 werkdagen geen reactie heeft ontvangen van de handelaar.

Gelieve u rechtstreeks tot de Uniroyal handelaar te wenden indien u een afspraak wenst te wijzigen.

Wat zijn de betalingsmodaliteiten?

De betalingsmodaliteiten waarover u beschikt, zijn afhankelijk van de handelaar waar u een afspraak maakt. Meer info over de betalingsmodaliteiten van uw geprefereerde handelaar vindt u door op de informatie-knop te klikken.

Gelieve u rechtstreeks tot de handelaar te wenden indien u verdere vragen heeft over de betalingsmodaliteiten.

Kan ik de bestelde banden laten leveren op mijn thuisadres?

Wij raden u ten stelligste aan om banden steeds te laten leveren in een professioneel montagecentrum.

Afhankelijk van de werking van de handelaar, kan een thuislevering mogelijk zijn. Transportkosten kunnen evenwel verschillen van handelaar tot handelaar. We raden u bijgevolg aan de verkoopsvoorwaarden grondig na te lezen.

Welke documenten dien ik mee te nemen bij de afspraak?

U wordt meestal geacht de boorddocumenten van de auto bij u te hebben. Indien u twijfels heeft,dan kan u de handelaar steeds rechtstreeks contacteren.

Kan ik gebruik maken van bijkomende diensten tijdens de afspraak?

Info over bijkomende diensten bij de handelaar vindt u door op de informatie-knop te klikken. Het is raadzaam om de handelaar rechtstreeks te contacteren indien u bijkomende informatie wenst over deze diensten.

Contact
Klantendient


België

+32 (0) 2 710 24 24

Contactformulier
Uniroyal. Een merk van Continental.

Deze site gebruikt cookies om uw bezoek te optimaliseren. Meer vernemen.